Please help contribute to the Reddit categorization project here

    Nyk05

    + friends - friends
    10,987 link karma
    522 comment karma
    send message redditor for

    [–] Is it too late to get into LoL now? Nyk05 5 points ago in leagueoflegends

    Also gotta point out that the road to level 30 is the worst for toxicity but once you get there and start doing ranked toxicity slow down a bit even in bronze. In casual you will encounter a lot of smurf who got their account ban for toxicity so keep that in mind. The people you encounter while leveling to level 30 are really the worst and the skill difference between players in a single game is huge.

    [–] What is the biggest "I shouldn't have said that" moment you've ever had RIGHT AFTER you said it? Nyk05 1 points ago in AskReddit

    I had a coworker who everyone in the office knew he was gay, like he wasnt hiding it but never admitted it openly. It was during the pokemon Go hype and he was showing me the pokemon he got. One of them was one I was trying really hard to get so when I saw it I let out ''Aw man, you're so gay!''.....awkward silence then I went back to my desk ashamed as fuck.

    [–] DuotoDiamond vouch thread Nyk05 1 points ago in Lolboosting

    Excellent personal service, super transparent and great prices. Would recommend!

    [–] Hashinshin response to 14 day suspension Nyk05 1 points ago * (lasted edited 24 days ago) in leagueoflegends

    A bit out of the loop here, but can someone tell me why he is gonna lose the leblanc skin?

    [–] Berserk Art by Jason Simart Nyk05 2 points ago in Berserk

    Thanks! The artist didn't even knew that someone had animated it lol.

    [–] Berserk Art by Jason Simart Nyk05 1 points ago in Berserk

    Motion version? Do you have a link?

    [–] TL Doublelift Emotional Interview Q_Q Nyk05 1 points ago in leagueoflegends

    In a perfect world I'd like to see TL land Dardoch lol, sue me.

    [–] TL Doublelift Emotional Interview Q_Q Nyk05 0 points ago in leagueoflegends

    Idk man, I don't think Olleh was the problem, he did some good plays when given the chances. I would replace Xmithie and Pobelter tho.

    [–] How can I improve my arm swing? Nyk05 4 points ago in volleyball

    How can you be more like a whip than a bat?

    That is the best way to describe it. Well said!

    [–] How to scare Blizzard Nyk05 31 points ago in wow

    And then you get yelled at for not listening to DBM. See, back to OP's point :)

    [–] [Grand Worldwide Giveaway You Can’t Miss] r/WoW is teaming up with DREVO to give away unlimited r/WoW-themed custom keyboards! Nyk05 1 points ago in wow

    1.Playing since Vanilla! Started 2 weeks before the launch of BC, took some breaks here and there but always came back. Lots of good memory in this game. Wow has kind of became my happy place.

    1. As a keyboard enthusiast, the knob is interesting, not too intrusive on the design and well placed. I also love tenkeyless keyboard so yeah, give me one please :)

    [–] Ashoka by Jason Simart Nyk05 6 points ago in StarWars

    Wow Front page! (Even with the name typo!) You guys are truly awesome.

    Please check out the artist page. He does a lot of really nice fan art.

    Thanks a lot!

    [–] Ashoka by Jason Simart Nyk05 50 points ago in StarWars

    Damn, you're right. Sorry for that. I even double checked...

    [–] Itachi by Jason Simart Nyk05 1 points ago in Naruto

    Definitely, The artist sells its art in many conventions across Canada and US (He also just came back from Japan expo in paris according to his facebook). You can also check his online store if you wish to buy 12x18in prints: http://simart.storenvy.com/

    Not trying to advertise or anything, I just love his art and thought he deserved the shoutout.

    [–] Itachi by Jason Simart Nyk05 5 points ago in Naruto

    The artist also did kisame and pain

    https://www.deviantart.com/jasonsimart/art/Kisame-the-tailless-tailed-beast-628609620

    And Pain is on his facebook, cant link from my phone for some reasons

    [–] Berserk Art by Jason Simart Nyk05 1 points ago in Berserk

    Ask the artist on Facebook! He should answer :)

    [–] Agile Makes No Sense Nyk05 5 points ago in projectmanagement

    I think there's a problem with your link.

    [–] JVR IS BACK! Nyk05 1 points ago in Flyers

    Came here to see this.