Please help contribute to the Reddit categorization project here

    TooLateToPush

    + friends - friends
    21,241 link karma
    34,508 comment karma
    send message redditor for

    [–] Question about the Game of Thrones scotches TooLateToPush 2 points ago in Scotch

    If you like Dalwhinnie you might not be jazzed about the more Islay-distilled bottles like the Lagavulin

    Ya ive been told that, but I'm still excited to give it a try!

    [–] Question about the Game of Thrones scotches TooLateToPush 1 points ago in Scotch

    The throne drinks? Ya that's what I expect. I'm kinda hoping my lack of knowledge keeps me unaware, but I don't wanna get completely screwed obviously

    [–] Question about the Game of Thrones scotches TooLateToPush 1 points ago in Scotch

    Ya that makes sense

    Thanks a lot! I'll be sure to give them a try if I find them

    [–] Question about the Game of Thrones scotches TooLateToPush 3 points ago in Scotch

    Thanks for the reply

    I'll probably end up buying the whole set

    Do you know why people hate on Diageo? And what's an example of a decent scotch not made by them? I think everything ive tried is under them

    [–] Wet is in reference to the rain TooLateToPush 7 points ago in OopsDidntMeanTo

    This was a difficult sentence to read

    [–] Five days my gals! TooLateToPush 1 points ago in wow

    I'm tryin to heal, so i'm not even gonna try below 340

    Just was curious tho. Thanks

    [–] Five days my gals! TooLateToPush 1 points ago in wow

    That's about what i'd expect. Thanks

    [–] Five days my gals! TooLateToPush 1 points ago in wow

    Random question, but has it been released on what the min Ilvl will be?

    Or what people will probably require

    [–] Question about the stat crunch TooLateToPush 1 points ago in wow

    Alright cool. I don't plan on doing anything past BC. i just want tier 2 and 6 for my pally haha

    [–] Question about the stat crunch TooLateToPush 1 points ago in wow

    That's what i figured, but just wanted to make sure. Thank you :)

    [–] Sylvanas Goes too Far TooLateToPush 1 points ago in wow

    Wait what??

    [–] Murloc Monday - ask your questions here! TooLateToPush 1 points ago in wow

    Is 315 the required min tho?

    My buddies are gonna run my healer thru a few to help me gear up and idk the min

    [–] For real TooLateToPush 4 points ago in niceguys

    I'm 99% sure it's just a troll account

    [–] Midweek Mending - Your Weekly Healing Thread TooLateToPush 1 points ago in wow

    Ah ok. I'm still trying to figure out dungeon healing. I've been doing fine, but not as comfortable as i was when i healed back in Cata